Klantportaal WoonInvest gereed
21-05-2021
WoonInvest heeft en digitaal klantportaal voor huurders gerealiseerd, waar zij veel zaken eenvoudig en direct kunnen regelen. Op YouTube zijn twee uitlegvideo’s te vinden.
Via het klantportaal kunnen huurders zaken regelen op een tijdstip dat het hen uitkomt. Zeven dagen per week, 24 uur per dag. Denk aan het inzien van gegevens, de opbouw van de huur bekijken, openstaande huurnota’s betalen, de huur opzeggen of een reparatieverzoek indienen.
Brieven om in te loggen
Huurders ontvangen twee brieven die zij nodig hebben om te kunnen inloggen. Eén brief met het klantnummer en één brief met een activatiecode.
Uitleg over klantportaal
Voor een goede uitleg over het klantportaal zijn instructievideo’s op YouTube beschikbaar. In deze praktische uitlegvideo laat WoonInvest u zien hoe u zich voor de eerste keer kunt aanmelden in het klantportaal. Daarnaast ziet u in het kort wat de mogelijkheden binnen het klantportaal zijn. Hoe log in ik en wat zijn de mogelijkheden?
Heeft u problemen met het aanmelden en/of andere vragen over het 'Mijn WoonInvest' klantportaal? Neem dan tijdens openingstijden contact op met de klantenservice van WoonInvest via 070 301 11 00.
Instructievideo aanmelden klantportaal
Instructievideo mogelijkheden klantportaal
Terug naar nieuws